Самоврядування

Основні напрямки діяльності Центру екології

 Мета:

- формування екологічної культури особистості, усвідомлення себе частиною природи;

 - відчуття відповідальності за національне природне багатство;

 -залучення учнів ліцею до активної екологічної діяльності.  

Завдання:

розширює елементарні знання про предмети та явища природи;

організовує рейди – перевірки озеленення класних кімнат;

організовує та проводить конференції та виховні заходи екологічного спрямування, бере участь у міських заходах;

висвітлюють на сторінках газети організації «Зелений промінь» актуальні проблеми екології , стан екології рідного міста.

 Орієнтовний перелік доручень:

 - Організатор просвітницької діяльності;

 - Редактор газети «Зелений промінь»;

 - Організатор проведення заходів екологічного спрямування;

 - Відповідальний за озеленення рекреацій ліцею.

 

 

Основні напрямки діяльності Центру науки і освіти

 Мета:

-забезпечення простору для ініціативи, творчості, самодіяльності учнів у навчально-пізнавальній діяльності.  

Завдання:

- допомагає розвитку навчальної діяльності учнів, організовує товариську допомогу в навчанні;


- бере участь у плануванні та проведенні предметних тижнів; аналізує рівень навченості учнів протягом року;


- перевіряє наявність та виконання домашнього завдання; організовує та проводити інтелектуальні ігри.

 Орієнтовний перелік доручень:

 - Організатор проведення предметних тижнів;

 - Відповідальний за перевірку домашнього завдання;

 - Організатор інтелектуальної роботи в ліцеї;

 - Дослідник рівня навченості ліцеїстів.

 

 

Основні напрямки діяльності Центру дисципліни і порядку  

Мета:

- піклування про виховання у ліцеїстів свідомої дисципліни;

 - підтримування порядку в школі.  Завдання: веде облік відвідування;

- бореться з прогулами, запізненнями, організовує чергування по ліцею;

- контролює якість чергування в класах, перевіряє зовнішній вигляд учнів;

- стежить за дисципліною на перервах, за поведінкою учнів у мікрорайоні ліцею;

- пропагує норми культурної поведінки, правила етикету; піклується про вироблення і підтримку певних традицій шкільного життя, стилю в колективі, про дотримання дисципліни і порядку під час відвідування та проведення всіх виховних заходів.

 Орієнтовний перелік доручень.

 - Відповідальний за відвідування;

 - Відповідальний за чергування по ліцею та класах;

 - Відповідальний за зовнішній вигляд;

 - Відповідальний за поведінку.

 

 

 Основні напрямки діяльності Прес-центру

 Мета:

- вивчення громадської думки учнів про шкільне життя;

 - створення мережі шкільної преси.

 Завдання:

- прес-центр об’єднує майбутніх журналістів, які збирають інформацію про різні події шкільного життя, висвітлюють їх у шкільній пресі, випускають шкільну газету, проводять конкурси шкільних, класних газет до визначних подій.  

Орієнтовний перелік доручень:

  - Редактор шкільної газети;  

- Власний кореспондент;

 - Художник-дизайнер;

 - Відповідальний за зв’язки з громадськістю.

 

 

 Основні напрямки діяльності Центр культури та відпочинку

 Мета:

- організація змістовного дозвілля дітей і молоді з урахуванням їх інтересів;

 - залучення дітей та підлітків на основі ініціативи до підготовки та проведення творчих справ, дозвільних програм.

 Завдання:

- піклується про естетичне виховання школярів, розвиток їхніх художніх здібностей;

- організовує роботу творчих гуртків, конкурси талантів, вечори відпочинку, відвідування театрів, культпоходи на виставки і кінотеатри;

- інформує ліцеїстів про новини культурного життя міста, влаштовує обговорення побаченого;

- організовує і проводить шкільні вечори, дискотеки, шоу-програми.

 Орієнтовний перелік доручень:

 - Організатор розважальних програм для молодших школярів;

 - Сценарист-постановник;

 - Музичний редактор;

 - Художник оформлювач.

 

 

Основні напрямки діяльності Центру спорту та охорони здоров’я

 Мета:

- забезпечення ліцеїстів міцними знаннями з правил безпеки життєдіяльності людини;

 - залучення учнів ліцею до участі у заходах по зміцненню здоров’я.

 Завдання:

- розширює елементарні знання з охорони життя та здоров’я учнів;

- організовує та проводить заходи , які сприяють зміцненню здоров’я, тематичні тижні, визначає рівень обізнаності учнів з питаннями збереження здоров’я.

 Орієнтовний перелік доручень: 

 - Організатор просвітницької діяльності з питань охорони життя та здоров’я учнів (лектор);

 - Організатор проведення тематичних заходів, спортивних змагань;

 - Відповідальний за проведення зарядки;

 - Волонтер.